Lunch boxy do pracy 3

Trzecia odsłodna pomysłów na lunch boxy do pracy. 
Dziś przedstawiam Wam kolejne 5 przepisów, które wykorzystałam w zeszłym tygodniu. Mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu moje propozcyje :)


1. 
- domowe pizze
-ketchup
i na deser lub do podgryzania w ciągu dnia: bakalie    


2.
- warzywny makaron julienne (marchewka i cukinia)
- pulpeciki z indyka (z dodtakiem tymianku, czosnku, imbiru, pieprzu i soli)
- sos pomidorowy

3.
- białe cienkie kiełbaski (podsmażone i duszone w czerwonym, wytrwanym winie, posypane solą, pieprzem i czosnkiem niedzwiedzim)
- konfitura z czerwonej cebuli (czerwona cebula, oliwa, brązowy cukru, miód, ocet balsamiczny, czerwone wino, tymianek, sól, pieprz)
- puree ziemniaczane
- marynowana dynia (musztarodowo-miodowa) produkcji mojej mamy


4.
- makaron
- szpinak (rozmrożony, z dodatkiem śmietany, czosnku, soli, pieprzu i gałki)
- feta
Obiad gotowy w 20 minut. Można dodać zamiast fety np. łososia czy kurczaka


5.
- pupleciki z indyka gotowane na parze
- sos śmietanowo-imbirowy
- brązowy ryż

- dla mnie ogórek kiszony, dla T. brokuły

Voilà! Smacznego,
Weronika

Komentarze

  1. a jak takie obiadki w pracy Pani odgrzewa? daje radę ziemniaczki podgrzać w mikrofalówce? albo placki ziemniaczane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat u mnie w pracy jest mikrofala więc z niej korzystam. Z ziemniakami, plackami i prawie wszystkim innym jest ok, przy czym wiadomo - placki ziemniaczane są najepsze i chrupiące zaraz po przygotowaniu :)

      Usuń

Prześlij komentarz